Захист прав споживачів
Захист прав споживачів - сукупність засобів, які виконуються державою, спрямованих на
координацію відносин, що виникають між: покупцем і продавцем, споживачем і виробником,
виробником, виконавцем.
Такі відносини включають в себе визначення прав
споживачів, характер можливих правопорушень і способи їх захисту, відповідальність за
порушення прав споживачів.
Вісім основоположних прав споживача:
- право на інформацію;
- право на безпеку;
- право на вибір;
- право бути почутим;
- право на відшкодування шкоди;
- право на споживчу освіту;
- право на задоволення базових потреб;
- право на здорове довкілля.
Захист прав споживачів здійснюється в суді, і таке право не може бути обмежене ні за яких обставин, що гарантується статтею 64 Конституції. Одночасно суд вирішує форму відшкодування моральної шкоди.
Споживач звільняється від сплати державного мита за позовом, пов'язаному з порушенням його прав.
Адвокати компанії "Калашник та Партнери" візьмуть на себе дозвіл спірної ситуації щодо захисту прав споживачів будь-якої складності.