+38 067 654 10 10, 044 209 88 72
м. Київ, вул. Григорія Сковороди 5а оф.1

Юридична допомога з захисту прав споживачів

Якщо придбаний товар виявився неякісним, річ після хімчистки була зіпсована, затягнувся ремонт або вам надали послуги, що залишають бажати кращого і полюбовно вирішити цю проблему з продавцем товару чи послуг не виходить Ви маєте всі підстави звернутися до букви закону. Діяти можна самостійно, але краще звернутися за юридичною допомогою до адвокатів компанії "Калашник і Партнери".

Щоб уникнути можливих незручностей, зберігайте квитанції, чеки, договори, акти виконаних робіт, які підтверджують місце, дату, ціну, умови покупки товарів і послуг. Чим більше документів ви збережете, тим простіше буде вирішувати питання з неякісним товаром і послугами. Чек - ключове, незаперечне свідчення покупки-продажу товару або послуги, на якому вказано місце і час проведеної операції. Це доказ №1. Радимо також, по можливості, фотографувати товар з браком. Фотографії є серйозним доказом, якщо справа дійде до суду.

Отже, збирайте докази і дійте негайно. Чим швидше Ви звернетеся до фахівця, тим швидше і простіше вирішити поставлене завдання адвокату по захисту прав споживачів.

Законом України Про захист прав споживачів передбачений арсенал ефективних заходів захисту споживача від недобросовісних продавців товарів і послуг. Звертаючись до адвокатів і юристів компанії "Калашник та Партнери", Ви отримаєте особисту консультацію, юридичні послуги та ефективну правову допомогу з будь-якого питання, що стосується захисту прав споживачів.